štvrtok 24. júla 2014

Gillian Deaconova - V tvojom rúži je olovo

Tak som si dala troška pauzičku od napínavých príbehov a sveta beletrie, kvôli tejto knihe na ktorú som sa chystala uz dlllllho.

 Myslím si, že ide o publikáciu, ktorú by si mali prečítať všetci, ktorým nie je ľahostajné vlastné zdravie a to,čo do svojho organizmu dávajú. Rôzne toxíny sú súčasťou prevažnej väčšiny kozmetických výrobkov a je len na nás, či to budeme ignorovať alebo nie. Autorka nam ozrejmí, ako treba čítať zloženie výrobkov, ktoré zložky sú fajn a ktorym sa naopak treba vyhýbať, ak nechceme do seba hádzať olovo, parabény, ropu, sulfáty, minerálne oleje, ortuť a iné "mňamky" emoticon

Je rozdelená na niekoľko častí - vlasy, tvár, oči, pery atď, pričom vždy na konci kapitoly ponúka vhodné kozmetické produkty (avšak autorka je Kanaďanka, takže na to, či zrovna ňou odporúčaná kozmetika sa dá zohnať aj na Slovensku by som sa nespoliehala, aj keď moje bio/eko kamošky ma ubezpečovali, že niečo sa zohnať dá, ale osobnú skúsenosť nemám). Kniha taktiež ponúka recepty, ako si zdravú kozmetiku vyrobiť aj doma. To som este neskúšala, ale možno sa tiež na to niekedy podujmem emoticon Prosím neberte to ako propagandu, alebo take niečo, ale čisto ako môj názor - mňa táto kniha presvedčila, že rozhodnutie spred pár mesiacov - vyhodiť lacnú "drogeriovu" kozmetiku do koša a prejsť na zdravú variantu bolo viac nez správne. Jednak pre mňa a tiež aj pre životné prostredie. emoticon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára