piatok 15. augusta 2014

Prišla stuhou previazaná škatuľka...

.... a čudujme sa svete, nebola v nej Bambuľka ale niečo lepšie - knihy :-)

Moji najdrahší knihomoli!
V tomto článku by som vám rada predstavila moje najnovšie knižné prírastky, z ktorých sa vytešujem ako malý pes. V Martinuse mali 25 % zľavy na všetky knihy na sklade - a aj keď som nemala v pláne teraz objednávať knihy - musela som si povedať to staré obligátne NO NEKÚP TO!!!

Najviac sa vytešujem z Hry o tróny. Seriálu som odolávala dlho, ale stačilo mi ho zapnúť raz a bola som závislá. Takže som si samozrejme chcela prečítať aj knihy, lenže v angličtine som si na ne netrúfala a na českom vydaní sa mi nepáčili obaly. Áno som povrchná :-D O to väčšia bola moja radosť, keď som sa dozvedela, že konečne vychádzajú aj v slovenčine. Veľa ľudí na fórach slovenský preklad kritizuje (ako vždy), ale napriek tomu sa neviem dočkať až sa do nej začítam.
Ďalšou knihou v mojom balíčku bola Temná strana Švédska. Ide o zbierku 17tich poviedok z pier najlepších severských autorov detektívnych a kriminálnych románov, vrátane Stiega Larssona! Wau! Takže milovníci žánru severské krimi hor sa na nákupy! Táto kniha jednoducho musí byť vo vašej knižnici. Okrem Larssona tu nájdete aj poviedky napríklad od manželov Borjlindocov - autorov bestselleru Skočný príliv, alebo aj od partnerky Stiega Larssona - Evy Gabrielssonovej.
Treťou knihou je triler Trojica od autorky Sarah Lotzovej. S touto spisovateľkou nemám žiadnu skúsenosť, knihu som si objednala výhradne na základe pozitívnych recenzií na internete a zaujímavej anotácie. Behom jedného dňa sa stanú štyri letecké nehody, ktoré prežijú tri deti. Verejnosť ich pomenuje Trojica, ale fanatický kňaz predpovedá, že tieto deti sú traja zo štyroch zvestovateľov apokalypsy. Bude mať pravdu alebo nie?
Štvrtou a poslednou knihou je The Honest Life, ktorú napísala známa herečka Jessica Alba. Jessica však nie je len herečka, ale aj propagátorka zdravého životného štýlu. Keďže som si pred pár mesiacmi vstúpila do svedomia, a skúšam žiť zdravšie, verím, že tu nájdem inšpiráciu. Čo je však horšie - že kniha je v angličtine, tak mi držte palce nech ju pochopím :-D Ale musím sa pochváliť, prvých pár strán som zvládla v pohode ;-)

Na záver spomeniem ešte moje úlovky z bazárika. Knižné bazary sú super vec. Veď knihy sú drahé a tie ktoré som dostala buď ako nevhodný darček, alebo viem, že ich už viac čítať nebudem, lebo ma nezaujali - tu dokážem vymeniť, alebo predať za symbolickú cenu. Najradšej mám keď sa chce niekto zbaviť kníh od môjho obľúbenca Stephena Kinga. To sa stalo aj minulý týždeň, takže mi do zbierky pribudlo 5 jeho starších kníh - Carrie, Tretie oko, Cujo, Mizéria a Geraldova hra. Juchúúú :-)

A čo pribudlo naposledy do zbierky vám moji drahí? Pochváľte sa ;-)
Majte krásny deň a ešte krajší víkend!

6 komentárov:

  1. Téééda pekná zbierka. :) Hru o tróny by som si tiež chcela kúpiť a podobne aj Trojicu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné knížky, taky bych je hnedka brala :) Obzvlášť tu Hru o trůny. A neboj, i na český přelad je hoodně stížností :D Ale také jsem se s tím smířila, protože v angličtině bych tomu prostě nerozuměla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež preklady vacsinou neriesim... Skor ma irituju ak najdem v niektorych knihach gramaticke chyby, to ma ide rozdrapit :-D

      Odstrániť
  3. Fííha, aký krásny balíček! Ja som sa snažila pozerať prvý diel Hry o tróny a nejak mi to prišlo dosť brutálne. Stále premýšľam o knihe, majú ju v knižnici.. ale zas taká bichľa miliónstránková! Ešte nevidím u teba recenziu, tak si sa do nej asi ešte nepustila.. som zvedavá, čo na to povieš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jezis fakt! Celkom som ju zabudla zrecenzovat :-D este ze si mi to pripomenula :-)))

      Odstrániť